100% KVALITET


SIKKER BETALING


FRI FRAGT VED KØB OVER 350KR.


LEVERING 1-3 DAGE


FRI FRAGT VED KØB OVER 350 KR.


LEVERING
1-3 DAGE

Salgs- og leveringsbetingelser

JURIDISK

VIRKSOMHEDEN

Newglow.dk
CVR: 43603728

Tlf.: 23302302

Skriv til kundeservice@newglow.dk, hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål.

KONTO

Skal jeg have en konto hos New Glow webshop?

Nej, det skal du ikke. 

Hvis du er ny kunde hos NEW GLOW, så kan du oprette en gratis konto hos os. Hvis du ikke ønsker at oprette en konto, så kan du handle uden – bare som gæst. 

Som registreret kunde vil du kunne handle nemmere, hurtigere og se tidligere ordrer. At oprette sig som bruger har mange fordele, såsom specifikke tilbud, kampagner og lign.

Du kan altid slette din konto og dine personlige detaljer, hvis du skulle fortryde oprettelsen.

bestillinger

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

  1. Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.
  2. Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem – og også følge, hvor langt den er nået i vores system.
  3. Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os ved at skrive til kundeservice@newglow.dk og så svarer vi hurtigst muligt på din forespørgsel.

Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på mail- kundeservice@newglow.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.

Vi pakker så hurtigt det er os muligt, hvorfor du bedes kontakte os med det samme du opdager fejlen.

Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan betale med betalingskort eller MobilePay i forbindelse med ordreafgivelsen.

Kan jeg kombinere flere rabatkoder/gavekort?

Du kan ikke kombinere flere rabatkoder og det er heller ikke muligt, at kombinere en rabatkode med et gavekort.

Jeg kan ikke få en rabatkode til at virke. Hvad gør jeg?

Hvis din rabatkode ikke kan godkendes af vores system, da anbefaler vi, at du i første omgang tjekker en ekstra gang, om du har indtastet koden korrekt.

Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, ved køb for et bestemt beløb eller at rabatkoden kan være udløbet. Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kundeservice@newglow.dk – så finder vi frem til, hvad der kan være gået galt. Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, så vil du naturligvis stadig få rabatten.

Fragt & retur

Hvad koster fragten hos New Glow webshop?

Fragten hos New Glow er altid gratis, med levering til en pakkeshop, når du handler for min. 350 kroner. Vælger du at få leveret til en pakkeshop, og dit køb er under 350 kr., da er fragtprisen 39 kroner. 

Kan jeg returnere en vare fra New Glow?

Hos New Glow kan du ikke returnere varerne, da dette er hudplejeprodukter og vi dermed ikke kan garantere korrekt opbevaring. 

Kan man kun få fragtet med Gls?

Vi har valgt GLS som vores samarbejdspartner, når det kommer til fragt. 

Vi har oplevet de allerbedste resultater hos GLS, hvorfor det er dem, som vi gerne vil tilbyde vores kunder.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

Hvis du har bestilt inden kl. 12.00, på almindelige hverdage, så vil vi pakke og sende din ordre samme dag. 

Vi forventer og oplever, at GLS for det meste leverer pakken hos dig i løbet af næste dag. 

OBS: Vær opmærksom på helligdage og andre bemærkninger på webshoppen omkring levering.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men ikke modtager din pakke, da anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelses bekræftelse og finder et tracking nummer. Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men at der blot ikke er blevet givet dig besked om dette af fragtleverandøren. 

Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet. Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelses bekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på kundeservice@newglow.dk  så finder vi en løsning.

Sender I varer til udlandet?

Det er på nuværende tidspunkt kun muligt, at få leveret varer i Danmark.

Sikkerhed

Er det sikkert at handle hos jer?

JA, bestemt! 

  • NEW GLOW krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.
  • NEW GLOW anvender kun DIBS NETS betalingssystem, der garanterer vores kunder en sikker e-handelsoplevelse.
  • Vælg et stærkt kodeord, første gang du handler hos NEW GLOW, hvis du opretter en konto hos os. 

Gemmer i mine kort- eller personoplysninger?

Nej, det er slet ikke en mulighed for os at gemme dine betalingsdetaljer eller se dem. De bliver håndteret af bankerne, så vi er sikre på, at dine informationer forbliver dine informationer.
Vær opmærksom på, at din browser kan gemme dine sidst/oftest anvendte betalingskort, og kan foreslå et kort til dig. Det er kun dig der ser oplysningerne og de vil ikke være kendt eller husket af NEW GLOW eller andre.


Når du handler på vores webshop indhenter vi navn, email, telefonnummer og tidspunktet, hvor du har afgivet din ordre hos os. Hvis du oplyser andre informationer, indsamles de, såfremt de er nødvendige for at gennemføre dit køb. Du har til enhver tid ret til at slette dine informationer i vores system, såfremt du ikke længere ønsker at være kunde. 

Priser & Betaling

Er priserne vist med eller uden moms?

Alle priser på newglow.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) og inkl. 25% moms.

Hvilke betalingskort modtager i?

Vi modtager følgende betalingskort

  • Dankort
  • MasterCard
  • Maestro
  • VisaCard
  • Visa Electron

Betalinger hæves først, når pakken afsendes. Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.

Du har i øvrigt også mulighed for, at betale med Mobilepay newglow.dk

Øvrige spørgsmål

Bruger websitet cookies?

Ja, newglow.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere. Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår. 

Får i et specifikt mærke i jeres sortiment?

Er der et brand du synes vi mangler i vores sortiment, så vil vi meget gerne have dit input. Skriv til os på kundeservice@newglow.dk 

Vi kan naturligvis ikke love dig, at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.

Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?

Vi gør vores bedste for, at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre. Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på kundeservice@newglow.dk.

Kan jeg se andre kunders anmeldelser af deres købsoplevelse?

Du finder vores kunders anmeldelser på Trustpilot under virksomheden New Glow. Som registreret kunde kan du også rate vores produkter og skrive dine anbefalinger direkte på hjemmesiden. Det kræver dog, at du har en konto på newglow.dk.

Er produkterne de samme som kan findes i de fysiske forretninger?

Ja, alle produkter i vores sortiment er ægte mærkevarer, som dem du finder i fysiske forretninger, hvis de fører de samme brands som os. 

Langt de fleste af vores varer er fra koreanske mærker og de føres ikke i ret mange fysiske butikker, hvorfor New Glow er særlig. 

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Skriv en mail til os på kundeservice@newglow.dk

Scroll to Top